Vážně to budeš jíst?

Přílohy vám pomohou s hubnutím!

8. června 2011 v 16:42 | Dee - Dee |  Tips
přílohová dieta

Všude kolem slyšíte, že abyste zhubli, musíte vynechat přílohy. Nový výzkum přinesl jiné odhalení - jak hubnout právě díky přílohám!
Redukční dieta založená na příjmu pečiva, těstovin nebo brambor? Ano, existuje a pobláznila celou Ameriku! Všichni máme zafixováno, že chceme-li zhubnout, přílohy představují úhlavního nepřítel číslo jedna. Jenomže nic neplatí stoprocentně, takže dnes se vědci dobrali k závěru, že ne každá příloha je špatná. Konzumace těstovin, či brambor ve slupce vám za týden mohou ubrat i tři kilogramy.

Banány, oves, fazole i brambory obsahují rezistentní škrob, který zvyšuje pocit sytosti a díky tomu vám stačí poměrně nízký příjem kalorií. Všechny výhody "přílohové" diety ve své knize shrnuly autorky Ellen Kunesová a Frances Largeman-Rothová, které tvrdí, že tento druh hubnutí je pro tělo daleko přirozenější, než konzumace masa a zeleniny. Nemluvě o tom, že je rozhodně finančně méně náročnější a autorky garantují i dlouhodobý efekt!

přílohová dieta


Úspěch diety prověřily věhlasné americké univerzity více než dvěmi sty studiemi! Polenta, hnědá rýže, brambory, celozrnný chléb, ječmen, těstoviny patří k nízkokalorické stravě, takže začlenění těchto příloh spolu se zeleninou docílíte výrazného poklesu příjmu kalorií! Navíc škrob pomáhá s odbouráváním tuků. Autorky ve své knize (The Carb Lover's Diet) doporučují si dát něco z karbohydrátů již ke snídani, jak píše server dailymail.co.


Jaké karbohydráty nejvíce zasytí:

- banány
- fazole
- brambory
- polenta
- hnědá rýže
- ječmen


Pravidla diety:

- Jednu čtvrtina vašeho celkového jídelníčku by měly tvořit karbohydráty (většina příloh), které na talíři doplňte o zeleninu syrovou, kořenovou, bohatou na vlákninu, či o ovoce a nízko tučné mléčné výrobky, nebo libové maso.

- Myslíte-li to s hubnutím vážně, zapisujte si všechno, co jste ten den snědli! Váš deníček o jídle vám pomůže s dodržením plánu a taky je menší pravděpodobnost, že byste jídla švindlovala!

- Nevynechávejte hlavní chody ani svačiny!

- Nebezpečné sladkosti nepusťte přes práh vašeho bytu, člověk se pak akorát mučí a většinou stejně podlehne všem lákadlům!

- Pijte čistou vodu, alespoň osm skleniček denně!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Straw Straw | Web | 8. června 2011 v 17:17 | Reagovat

Videla som tento článok, no bolo by to super, pretože ja hreším práve na množstve príloh :D Ale zdá sa mi to ujeté..

2 Teruš Teruš | 8. června 2011 v 19:03 | Reagovat

NO konečně.. to jsem si myslela už delší dobu :p.. dává to smysl ;)

3 ThinLuc* ThinLuc* | Web | 8. června 2011 v 19:13 | Reagovat

Nikdy jsem si nemyslela že přilohy nemužu =D

4 Doomi Doomi | Web | 8. června 2011 v 20:21 | Reagovat

Super:D
Brambory miluju<3:D

5 banshee banshee | Web | 9. června 2011 v 11:13 | Reagovat

Fíha... Dobre vedieť :) Všetky tieto veci milujem :D

6 meylee meylee | Web | 9. června 2011 v 20:31 | Reagovat

Ale banán je i hrozně kalorickej ://

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama